Paieška

Iš viso rezultatų:
*alt_site_homepage_image*

Šeimos kortelė

Šeimos kortelė

Šeimos kortelę gali gauti:

  • šeimos, kuriose yra 3 ar daugiau vaikų iki 18 metų,
  • šeimos, kuriose yra 3 ar daugiau vaikų iki 24 metų,
    jei vaikai mokosi mokykloje, profesinėje mokykloje, kolegijoje, universitete,
  • šeimos, kuriose yra vaikas su negalia iki 18 metų,
  • šeimos, kuriose yra vyresnis nei 18 metų vaikas,
    jei vaikas yra nesusituokęs, gyvena su tėvais ir
    vaikui nustatytas specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) ar specialusis nuolatinės slaugos poreikis.

Su Šeimos kortele galima:

  • pigiau mokėti už prekes, paslaugas, renginius,
  • gauti paslaugų nemokamai.

Visos nuolaidos prekėms ir paslaugoms surašytos čia:

Lietuvoje: https://seimos-kortele.lt/nuolaidos_lengvatos/

Latvijoje: https://seimos-kortele.lt/nuolaidos_lengvatos/privilegijos-latvijoje/

Jeigu norite gauti Šeimos kortelę, prisijunkite čia: https://spis.lt/

Prisijunkite tokiu pačiu būdu,
kaip jungiatės prie savo elektroninio banko.

Pažiūrėkite filmuką, kaip prisijungti:

https://youtu.be/yVmkqjkETDA

Kai prisijungiate, spauskite iš eilės:

  • NAUJAS PRAŠYMAS
  • ŠEIMOS KORTELĖ
  • Prašymas gauti Šeimos kortelę
  • Toliau
  • Pildyti prašymą

Patikrinkite, ar surašyti visi šeimos nariai.

Jeigu šeimos nario trūksta, jį įrašykite.

Jei visi šeimos nariai surašyti, spauskite mygtuką „Toliau“.

Prie žodžio PRAŠAU spauskite „Šeimos kortelę išduoti pirmą kartą“.

Prie žodžių PAPILDOMA INFORMACIJA pasirinkite adresą,
kur atsiųsti Šeimos kortelę.

Spauskite mygtukus „Išsaugoti“ ir „Pateikti“.

Plastikinę šeimos kortelę padaro ir atsiunčia
per 35 darbo dienas.

Pirma šeimos kortelė yra nemokama.

Antra, trečia ir kitos Šeimos kortelės kainuoja 3 eurus 20 centų.

Šeimos kortelės garantija 5 metai.

Po 5 metų reikia užsakyti naują Šeimos kortelę.

Šeimos kortelė gali būti plastikinė arba mobili telefone.

Jeigu norite turėti mobilią Šeimos kortelę,
atsisiųskite programėlę:

Pateikite prašymą mobiliai Šeimos kortelei gauti.

Pažiūrėkite filmuką, kaip pateikti prašymą mobiliai
Šeimos kortelei gauti:

https://youtu.be/p5Iamjx4_b0?feature=shared

Prisijunkite čia: https://spis.lt/

Prisijungti reikia tokiu pačiu būdu,
kaip ir jungiatės prie savo elektroninio banko.

Prisijungę spauskite iš eilės:

  • NAUJAS PRAŠYMAS
  • ŠEIMOS KORTELĖ
  • Prašymas gauti Šeimos kortelę
  • Toliau
  • Pildyti prašymą
  • Pasirinkti „Sudaryti galimybę naudotis mobilia programėle“

Patikrinkite, ar surašyti visi šeimos nariai.

Jei visi šeimos nariai surašyti, spauskite mygtuką „Toliau“.

Prie žodžio PRAŠAU spauskite „Sudaryti galimybę naudotis Šeimos kortele per mobiliąją programą“.

Prie žodžių PAPILDOMA INFORMACIJA pasirinkite „Pristatymas el. paštu“.

Būtinai nurodykite savo elektroninio pašto adresą.

Spauskite mygtukus „Išsaugoti“ ir „Pateikti“.

Elektroniniu paštu gausite QR kodą, kortelės numerį ir prisijungimo raktą.

Telefono programėlėje nuskaitykite elektroniniu paštu gautą
QR kodą arba įrašykite elektroniniu paštu gautą prisijungimo raktą.