Pradžia
Lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba
- Informacija apie Kupiškio rajono savivaldybę
- Šeimos kortelė
- Apsaugoto būsto paslaugų suaugusiems Asmenims su (psichikos ir/ar proto) negalia Paslaugų teikimo metodikos aprašo paaiškinimas
- Žmogaus su negalia aprūpintojas
- Neįgalumo lygio nustatymas
- Oro pavojus. Priedangos lengvai suprantama kalba
- Asmens su negalia automobilio statymo kortelė
- Būsto pritaikymas asmenims su negalia
- Busto pritaikymas lengvai suprantama kalba
- Dalyvumo lygio nustatymas
- Individualios pagalbos ir automobilio kompensacijos poreikis.
- Ką reikia žinoti žmonėms su negalia, kurie dirba?
- Ka daryti jeigu tave nuskriaudė ?
- Ką galite daryti, jeigu patyrėte diskriminaciją?
- Ką daryti, jei keleivių bilietus tikrina kontrolierius?
- Kaip padėti vaikui su negalia, kuris turi eiti i teismą?
- Kas yra priekabiavimas dėl negalios?
- Kas yra stasis.lt?
- Kas yra lygios galimybės ir kas yra diskrimanacija?
- Kas yra Lygių galimybių įstatymas?
- Kas yra skaitmeninė atskirtis?
- Kas yra socialinė padėtis?
- Kokią pagalbą teisme gali gauti vaikai su negalia?
- Kur galiu gauti pagalbą, jei nukentėjau nuo nusikaltimo?
- Kas yra negaliai jautri kalba?
- Pagalba priimant sprendimus
- Parama žmonėms su negalia, kurie dirba
- Ką daryti, jeigu namuose mane skriaudžia?
- Ką daryti, jei patyriau seksualinį smurtą?
- Smurtas artimoje aplinkoje
- Techninės pagalbos priemonės
- Turiu negalią ir noriu dirbti. Ką reikia daryti?
- Žmogaus su negalia aprūpintojas











