Daugiabučių valdymas
DAUGIABUČIO GYVENAMOJO NAMO ADMINISTRAVIMAS KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE
Čia skelbiama naudinga informacija daugiabučio gyvenamojo namo valdytojams, gyventojams, pateikiami aktualūs teisės aktai, skelbiamas daugiabučių gyvenamųjų namų valdytojų sąrašas ir jų patikrinimo grafikas.
Kupiškio rajono savivaldybėje veikia Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės komisija.
Komisijos darbas:
Komisijos funkcijos: Priežiūros ir kontrolės vykdytojas organizuoja ir vykdo veiklos priežiūrą ir kontrolę, kurios turinį sudaro kompleksinis planinis valdytojų veiklos patikrinimas, atliekamas kartą per 1 metus, pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą Planinių valdytojų veiklos patikrinimų planą (žr. lentelę).
Komisijos pirmininkė: Kupiškio rajono savivaldybės administracijos Teisės skyriaus vedėjo pavaduotoja Raminta Morkūnaitė, tel. (0 459) 35 255, el. p. raminta.morkunaite@kupiskis.lt
Kviečiame daugiabučio gyvenamojo namo valdytojus ir / ar gyventojus kreiptis į Komisiją susidūrus su problemomis sprendžiant administravimo problemas.
Komisijos veiklos tikslas: surinkti ir įvertinti informaciją, ir duomenis apie valdytojo veiklą, nagrinėti gyventojų prašymus ir skundus.
PATVIRTINTA
Kupiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2025 m. balandžio 30d.
įsakymu Nr. ADV-205
2025 M. TIKRINAMŲ DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ VALDYTOJŲ VEIKLOS PLANINIO PATIKRINIMO SĄRAŠAS
|
||||||||||||||||||||
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija skelbia naudingą informaciją: